Dagen D

Det är den 14 juli, det är torsdag och det är festivaldags!
Om en stund drar vår bandbokare Filip igång allt med en talkshow i vardagsrummet, sedan kl 19 är det invigning vid stora scenen.
Detta mina vänner är alltså starten av årets Jesusrockfestival, den tionde och sista av sitt slag!
Jag, Alicia, er festivalbloggare ska precis som förra året göra mitt bästa för att uppdatera er om allt som händer under helgen.
Under dagen har det hänt en hel del. Scenerna på både lilla och stora scenen har byggts upp, merchen har blivit inredd, en hel del band har anlänt - däribland kvällens huvudakt Manic Drive och den tyska gruppen About an Author, och i denna stund börjar festivalens camping bli allt mer fylld av festivaldeltagarnas tält.
Nu börjar det alltså dra ihop sig och jag hoppas och tror att Jesusrockfestivalen 2011 kommer gå till historien, inte bara som den sista, utan också som den bästa! Jag är hur taggad som helst, och jag hoppas ni är det också!

NU KÖÖÖÖÖR VI!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0