Festivalveckan är äntligen här...

Nu är det äntligen festivalvecka.
Stressen ligger där över en, men än så länge är allt under kontroll. Men det är mycket samtal som ska ringas under den här dagen. 

För mig personligen så handlar stressen om att finna det sista bandet. Har ett på gång, så vi får hoppas att det kan lösa sig. Ska även förberedas lite för talkshowen. Skriva lite intervjufrågor och se till att ni har lite roliga tävlingar att delta i.

Pontus vår "Handyman" är ute och far runt och hämtar alla möjliga saker. Från grillar till bänkar och ikväll så hämtas de stora tälten.

Festivalgeneral Linus sitter vid sin dator och försöker lösa alla saker som ingen annan löser (eller de saker som jag inte orkar lösa).

Ordförande David är förste telefonist och ringer runt till alla möjliga folk idag.

Själv så sitter jag här och surrar med er, så ni behöver ju inte undra länge om vem som drog bästa lotten. Fast det kanske ni redan har listat ut innan.

Jag tänkte iaf att jag skulle försöka hålla bloggen uppdaterad hela veckan fram till festivalen. Sen under festivalen så blir det betydligt mer välformulerat och finare bilder här då vår festivalbloggare Alicia tar över.

Hoppas att ni är grymt taggade. Det är vi! Vi tror att det här kommer bli den bästa festivalen någonsin. Så det är bara att ta sig till Kramfors på torsdag. Kl 18:00 drar vi igång med talkshow.
Ses där!
                 //Eder bandbokare Filip


Ps: Lite bilder med...


Festivalgeneralen i fullt arbete.


Våra snygga badges.


Godis. (usch nu blev jag sugen)
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0